مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-31اجتماعي

راه اندازی اپلیکیشن فروش تولیدات جشنواره «فردا» دانش آموزان


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به این که چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا تا مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: در تلاشیم، - راه اندازی اپلیکیشن فروش تولیدات جشنواره فردا دانش آموزان مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به این که چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا تا مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: در تلاشیم، اپلیکیشن ویژه فروش تولیدات دانش آموزان برگزیده جشنواره فردا را راه اندازی کرده و در اختیار کانون های فرهنگی-تربیتی قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی اظهار کرد: رشته های چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در دوره ابتدایی، دارای تنوع بوده و برای این دوره تحصیلی، به صورت ویژه در سطح ملی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در بخش دوره ابتدایی جشنواره فرهنگی هنری فردا ، رشته های سرود و نقاشی همگانی در بخش کشوری اضافه شده است و این جشنواره، تا مردادماه ادامه خواهد داشت .

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی درباره ایجاد بستری برای کارآفرینی دانش آموزان برگزیده این جشنواره نیز افزود: دانش آموزان برگزیده در کانون های فرهنگی-تربیتی شرکت می کنند تا آثار این افراد به فروش برسد.

برنامه ریزی شده است، اپلیکیشنی در این باره راه اندازی شود تا تولیدات دانش آموزان به نمایش و فروش گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اپلیکیشن فروش تولیدات جشنواره «فردا» دانش آموزان

راه اندازی اپلیکیشن فروش تولیدات جشنواره «فردا» دانش آموزان